duminică, 28 aprilie 2013

Prima IUI= nereusita

Azi e ziua 2 a CM pentru mine. IUI-ul a fost, deci, nereusit. Nu am avut putere sa o sun pe dna doctor sa o anunt, iar maine am un examen important. Asa ca o voi suna, probabil, marti. Sunt...dezamagita...ingrijorata... Nu stiu ce va urma- sper ca cele doua luni de pauza. Am obosit fizic, psihic si financiar. Sper sa luam lunile alea de pauza si poate se va intampla atunci o minune! Am mai auzit de cazuri din astea.

Nu stiu ce sa mai spun. Nu-mi vine sa cred ca e asa de greu, ca nicaieri nu exista vreo certitudine...Parca as inota intr-un butoi cu smoala. Asa ma simt: in reluare...Bine ca nu am mai apucat sa-mi fac test de sarcina. Nu as mai fi suportat sa vad o singura liniuta acolo!!!

Ideea este ca parca nu ma pot imagina tinandu-mi copilasul in brate. Nu stiu daca este vreun semn sau ma simt asa pentru ca sunt acum trista si dezamagita... Nu o las balta, doar ca entuziasmul a scazut foarte mult!

R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...