marți, 9 aprilie 2013

Ziua 13: stare de fapt

In ziua 13 a CM, dupa 10 Gonal de cate 75 si 8 doze de estrogen (Cyclo, pastilutele albe), stau cam asa:
1. endometru 7 mm trilaminat
2. ovar drept- chist 30 mm
3. ovar stang- doi folicului: unul de 15.9 mm, altul de 11.4 mm

Urmeaza sa maresc doza de Gonal la 100 si sa continui cu Cyclo. In ziua 15, joi, din nou eco. Doamna doctor spera sa ajung la un folicul de 20 mm pana atunci. Nu stiu ce sa spun avand in vedere ca luna trecuta, pe ovarul drept, in ziua 15 foliculul avea 18.8, iar enodemtrul era 8.3 trilaminat. Poate cu doza de gonal marita si, avand in vedere ca- cel putin din cate stiu- pe ovarul stang nu am niciun chist, foliculul se va dezvolta mai bine. Din cate am inteles, un folicul bun ar trebui sa aiba macar 20 mm. Luna trecuta am obtinut 20 si un pic abia in ziua 17.
Daca toate semnele vor fi ok cred ca vom incerca inseminarea artificiala... Ma sperie ideea de doua luni de pauza, desi financiar cu greu mai pot face unei alte luni de tratament.

Este imposibil sa nu reusim. Ne dorim prea mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...