sâmbătă, 20 aprilie 2013

7 zile

Au trecut 7 zile de la inseminare. Parca au trecut 7 ani, asa ma simt.

Nu am niciun simptom de sarcina, in schimb ma simt ca inainte de menstruatie...balonare, durere de spate, etc. Am gresit- ca-mi mai sta in fire- si o zi intreaga am petrecut pe un forum unde doamnele povesteau de nereusite IUI, FIV, etc. Am citit despre cineva care a ramas insarcinata la a opta FIV. Va dati seama ca m-a luat durerea de cap. Asa de greu sa fie oare?

Pana nu vine menstruatia mai am sperante de care sa ma agat, dar le simt din ce in ce mai slabe. Oricum saptamana viitoare voi fi destul de ocupata si sper sa nu mai cad in butoiul de melancolie. Daca nu se intampla nimic rau, voi face un test duminica viitoare. Ca tot pe forumul ala am citit ca multe nu au mai apucat sa faca niciun test ca le-a venit menstruatia. Poate...poate...

Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...