joi, 11 aprilie 2013

Urmatorul pas: Inseminare artificiala

Am fost astazi la ecografie, conform planului. Marirea dozei de Gonal nu a avut un efect uimitor. Foliculul a crescut cam in aceleasi valori ca cel de luna trecuta, cand am facut doar 75 si nu 100 de unitati de Gonal. Asa ca are 18 mm si un pic si "banutul" de rigoare. Pentru ca endometrul e bun si ca sa evitam imbatranirea lui, facem urmatorul pas: inseminarea artificiala. Azi, in jurul orei 21, 21:30 facem injectia cu ovidrel si sambata la ora 9 ne prezentam la cabinet pentru prepararea "armatei" si inseminare.

Bineinteles ca am emotii si ca sunt cumpatata in ganduri si asteptari. NU MAI CITESC NIMIC de pe forumuri/site-uri...Am facut o cercetare din asta acum ceva timp si chiar nu vreau sa stiu prea multe. Am incredere ca totul va fi bine.

Nu-mi vine sa cred ca am ajuns aici, dar ma bucur ca exista solutii. Sper sa fie o perioada buna pentru noi pentru ca asa de mult avem nevoie sa se intample ceva bun...

Doamne, te rugam sa ne ajuti!
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...