duminică, 14 aprilie 2013

IUI: impresii si sperante

Ieri a fost o zi importanta pentru noi.
La 9 am ajuns la cabinet si sotul meu a dat proba de sperma necesara. Urma sa fie preparata asa ca ne-am intors la 10 jumatate. Mai erau cateva cupluri programate pentru IUI. Am fost dusa intr-un fel de rezerva si mi s-a facut o injectie de NoSpa pentru relaxare musculara. Cam dureroasa injectia asta. Asistenta vorbea atat de incet, incat m-am asezat cu fata in sus, crezand ca imi va face injectia in burta:)) Si eu eram cam aeriana!

Am fost dusa apoi in sala unde mi s-a facut procedura. Nu am fost prea pregatita pentru etapa asta, nu ma asteptam sa simt o usturime asa mare si un fel de crampe abdominale. Sperma a fost ok, din cate mi s-a spus- 18 milioane de baietei s-au dat cu capul de peretii uterului cautand trompele. Cred ca era ca la 100 m garduri acolo:)) Sper sa fi fost unul suficient de abil si rapid. Nu mi-am mai facut ecografie dar cred ca ovulam- de aici crampele. Din pacate nu-mi amintesc cat a durat. Mi s-a parut ca a trecut foarte repede totul. Doamna doctor a fost foarte ok si m-a facut sa ma simt mai bine. Dupa procedura am ramas pe masa ginecologica 2-3 minute.

M-am reintors in rezerva unde am fost sfatuita sa stau intinsa in pat in jur de 15 minute. Intre timp a venit o doamna care se pregatea si ea de a III-a inseminare:(. Aici am dat fata in fata cu trista realitate- stiati ca procentele de reusita la IUI se dau avand la baza trei incercari? E cam deprimant, dar, cum spuneam, sper sa fiu eu cea care reuseste din prima. Si, ii doresc doamnei care mi-a fost pentru cateva minute colega, sa reuseasca acum. Din cate am discutat cu ea, tratamentul pe care l-a urmat a fost acelasi cu cel prescris mie.

Am revenit cam obosita acasa. Am stat cam toata ziua in pat, nu numai pentru ca asa am inteles ca e bine, dar parca nici nu mai aveam putere in mine.

Urmeaza acum sa-si faca si Dumnezeu datoria si sa ne ajute...

R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...