miercuri, 4 septembrie 2013

Start!

Mi-am luat inima in dinti si am sunat sa imi fac programare la doamna doctor. Din cauza ca a fost in concediu era full la capitolul programari, asa ca abia pe 14 septembrie am gasit loc.

Nu stiu de ce mi-a fost asa greu sa sun... Am o senzatie de oboseala numai cand ma gandesc ca iar o sa iau toate lucrurile de la inceput. Si parca nu am nicio speranta, desi, din cate am inteles, problemele mele nu sunt foarte grave, deci teoretic as avea sanse. Ma gandesc ca trebuie sa fac distilatiile alea pentru trompa, ca e posibil sa o iau de la capat cu Gonal-f care este responsabil de ruina mea din punct de vedere financiar... offff....

In plus, nu mai sunt capabila sa identific momentul in care va veni menstruatia, avand in vedere ca mi s-a cam dat peste cap in ultima luna. Sper sa nu-mi vina chiar atunci cand am programarea...

In rest... trebuie sa ma opresc din mancat. Imi vine sa rontai ceva non stop si chiar nu am nevoie de kilograme in plus! Ba chiar ar trebui sa mai dau jos. Acum ma gandesc ca daca tot am atata timp la dispozitie pana la programare poate fac un pustiu de bine si mai slabesc.

La job lucrurile sunt tulburi si mor de ciuda ca trebuie sa stau la mana unor oameni. Daca as fi avut mai multa minte acum ceva timp, mi-as fi facut si eu un plan de rezerva. Nu ca acum ar fi prea tarziu, dar intre un examen important care ma asteapta (inca nu e fixat si asta e aiurea) si planul nostru cu bebelusul...nu ma mai pot gandi acum la altceva.

Una peste alta, dorinta mea cea mai mare pentru anul acesta este sa raman insarcinata si sa avem un copil sanatos. Restul sunt chestiuni trecatoare si, chiar daca acum imi dau dureri de cap, sunt sigura ca voi gasi o cale de rezolvare pana la urma.

Cu drag,
R.

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...