luni, 23 septembrie 2013

Instilatie- partea a 2-a

A doua instilatie a fost mult mai blanda pentru mine. Mi-a facut-o chiar doamna doctor si am simtit un usor disconfort dar a fost mult mai bine decat prima oara. Mi-a spus ca nu mai este nevoie sa revin pentru instilatii.
Am simtit aceeasi usturime cand a introdus substanta, apoi crampe, apoi usoare sangerari 3 zile.

Nu mi-am luat pijamale de acasa pentru ca nu am camasa de noapte si pentru ca mi se pare mai usor sa folosesc camasa de noapte de la maternitate. Cand am ajuns la garderoba tanti de acolo m-a luat la cearta de nu-mi venea sa cred. Niciodata nu mi s-a mai reprosat faptul ca nu am venit cu pijamale de acasa. Aproape ca imi venea sa plang- ma gandeam ca abia am ajuns in spital ca ma si ia toata lumea la dat explicatii. I-am spus lui Tanti ca e ok sa nu-mi mai dea nimic ca am un halat la mine. A oftat si mi-a inmanat pretioasa camasa de noapte. Ulterior m-am gandit si am ajuns la concluzia ca astepta sa ii dau bani pentru acest gest, lucru care m-a cam ingretosat. Dupa cum am mai spus, am o problema in a da spaga in general, dar sa dau spaga pentru a primi o camasa de noapte...asta chiar nici nu mi-a trecut prin cap!!!
 
Planul de bataie in continuare:
Cerazette pana termin cutia, apoi astept sa vina mesntruatia, sa se termine si o contactez pentru histerosalpingografie. Si asta am sa si fac. M-am interesat deja si, la o policlinica particulara, pretul pentru o histerosalpingografie este de 300 de lei. Doamna doctor mi-a spus ca acolo ar trebui sa o fac. Voi reveni cu un telefon la ea in perioada respectiva si vom vedea detaliile.
 
La spital am cunoscut o doamna care era dupa un FIV. Dupa ce a facut procedura la o clinica particulara din acest oras i s-a facut atat de rau, incat a trebuit sa stea o saptamana la terapie intensiva la maternitate. Cu toate acestea spunea ca ar fi in stare sa suporte orice doar pentru a-si implini visul. Cat am stat acolo i-a venit si rezultatul analizelor de sange din care parea ca nu a reusit sa ramana insarcinata. Offfff... FIV-ul a costat-o in jur de 170 de milioane de lei vechi, bani imprumutati de la banca pe o perioada de patru ani! Si eu ma plangeam ca m-a durut prima instilatie...
 
Nu stiu ce am. Probabil din cauza stresului si a pastilelor o iau razna si ma descarc aiurea pe sotul meu. Tip fara niciun motiv si simt ca nu e ok. Trebuie sa ma opresc si sa iau lucrurile un pic mai usor. Sa imi amintesc ca sunt si lucruri mai grele si mai grave pe lumea asta...
 
Cu drag,
R.

2 comentarii:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...