joi, 19 septembrie 2013

Instilatie- ziua 1.

La 8 si un sfert m-am intalnit cu doctorita, am facut internarea si abia pe la ora 13 a trimis pe cineva- un doctor- care sa-mi faca instilatia. Am trecut peste ideea ca e prima oara cand stau in fata unui doctor asa si am purces la treaba. Mi s-a facut o injectie cu nospa si apoi... apoi m-a durut atat de tare 'ca aveam lacrimi in ochi. Partea cu introdusul intrumentarului...ma rog...nu stiu cum sa o numesc. Doar am mai trecut prin chestii asemanatoare cand am facut inseminarea artificiala si nu imi amintesc sa ma fi durut asa de tare. Nu stiu...cred ca eram si obosita de asteptare...habar nu am, dar m-a durut ingrozitor. Cand a introdus substanta am simtit o usturime. Ei tot ma intrebau daca simt caldura in abdomen, dar eu simteam doar usturime. Sper ca au facut instilatia cum trebuie. Dupa procedura, cateva ore am simtit niste crampe, cam ca la menstruatie. Un pic deranjant dar suportabil.

Vineri trebuie sa o iau de la capat si imi strang tot curajul pentru asta. Offfffffffffffff...

Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...