luni, 16 septembrie 2013

Continuam lupta pentru a avea un copil sanatos

Am fost la consult intr-o zi mare: Ziua Crucii. Sper ca Dumnezeu sa ma ajute in continuarea luptei noastre pentru a avea un copil sanatos.
 
Cum stau:
1. ovarele sunt ok. Cerazette si-a facut efectul si ovarele mele se odihnesc. Nu a aparut niciun chist, niciun folicul.
2. mi s-a spus ca in ceea ce priveste colul meu uterin s-ar putea sa avem un pic probleme. el incepe suplu si liber, cum e normal, numai ca la un moment dat apare o formatiune care poate impiedica spermatozoizii sa ajunga unde trebuie. de aceea mi s-a recomandat tot inseminare.
3. pentru sotul meu mi s-a recomandat din nou profertil. este un pic cam scump- in jur de 200 de lei. eu pana acum i-am dat zinc si acid folic care, alaturi de alte componente, se regasesc si in compozitia profertil. Probabil ca vom face un efort sa cumparam acest medicament.
4. dupa ce voi termina toate procedurile tot voi avea nevoie de stimulare ovariana.
 
Ce urmeaza:
1. In saptamana 23-28 septembrie facem instilatiile. Eu le-am numit intr-un post anterior distilatii, dar se pare ca am gresit:). Facem aceasta procedura deoarece, la operatie, s-a stabilit faptul ca trompa stanga era infundata. Mi s-a facut o procedura (nu mi s-a spus cum se numeste) in timpul operatiei prin care s-a delipit trompa si acum facem instilatiile. Pe scurt, se injecteaza in trompe un amestec de antibiotice. Teoretic se fac 3 instilatii, cu cate o zi pauza. Daca e ok se pot face doar doua.
 
2. Dupa ce termin folia de cerazette si dupa ce apare si se termina menstruatia, urmeaza sa facem o histerosalpingografie. Suna foarte complicat, dar am mai auzit de aceasta procedura. Ba chiar la un moment dat am si intrebat daca nu trebuie sa facem asa ceva. In fine...mai bine mai tarziu decat niciodata. Histerosalpingograma este o investigatie radiologica cu ajutorul careia se vizualizeaza partile interne ale uterului, trompele uterine si partile inconjuratoare. Histerosalpingograma se efectueaza prin introducerea unei substante de contrast la nivelul uterului prin intermediul unui tub introdus prin partea inferioara a vaginului. Detalii aici.
 
3. Daca histerosalpingografia este ok (sper sa fie asa) trecem la stimulare si apoi, eventual, la inseminare.
 
Doctorita parea sigura ca vom reusi, dar mie parca nu imi mai vine sa imi fac sperante. Cu toate acestea, suntem decisi sa mergem inainte si sa mai incercam.
 
Cu drag,
R.

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...