joi, 8 august 2013

Wireless. Stari de dupa operatie.

Am revenit dintr-o scurta vacanta de recuperare care a inceput chiar miercurea trecuta, cand am fost sa mi se scoata firele. Operatiunea in sine nu a fost deloc dureroasa. Bineinteles ca a trebuit sa astept vreo doua ore pana a venit doctorul, dar macar am pus punct capitolului operatie.

Doctorul m-a avertizat ca este posibil sa am cateva zile niste mici scurgeri din buric si a avut dreptate:) Bine ca m-a informat, altfel chiar intram in panica. Scurgerile repective, un fel de lichid alb combinat cu un pic de sange au durat cam 6 zile. Am pus fasa sterila cu rivanol si am avut grija sa schimb ori de cate ori a fost necesar. Numai o infectie imi mai lipsea. Am purtat burtiera mereu de frica sa nu agat ceva pe acolo sau sa presez buricul aiurea. Acum e ok, am scapat de asta.

Marti, la 6 zile dupa operatie, mi-am dat seama ca am facut candidoza. Imi venea sa urc pe pereti de suparare!!! Am luat tratament: cel local, in zona genitala, l-am tinut o saptamana, iar cel cu biotics il voi tine doua saptamani. Nu stiu de unde m-am procopsit cu chestia asta. Ori de la lenjeria de pat sau, mai probabil, de la antibiotic. Efectiv nu mi-a dat prin cap sa iau bitoics cu antibioticele din spital si nici ei nu mi-au spus nimic. Offfffffff....bine ca nu am patit ceva mai rau! Oricum deja, dupa scurta mea experienta, mi-e sila de spital! As vrea sa nu mai calc niciodata pe acolo, bineinteles cu exceptia momentului in care voi naste, cand am sa suport cu stoicism orice:)

Sanatate si speranta!
Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...