sâmbătă, 10 august 2013

Menstruatie?

Ieri, chiar atunci cand ma gandeam ca mi-am revenit dupa toata aventura cu operatia, am sesizat ca mi-a venit menstruatia. Sau cel putin asa o numesc eu: cantitatea e foarte foarte foarte mica, iar data e cu vreo 10 zile inainte de cea la care ma asteptam. Ma simt bine si nu imi fac nicio grija deocamdata. Dna doctor mi-a spus ca, din cauza ca iau Cerazette, o sa fie mai ciudata menstruatia, ba chiar e posibil ca in unele luni sa nu am deloc.

E greu sa ma adaptez la toate schimbarile astea din corpul meu, pe care nu le inteleg mereu si nu stiu cum sa le interpretez. Sper sa fie o menstruatie mai ciudata si atat!

Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...