vineri, 23 august 2013

Efectul Cerazette?

La 11-12 zile de la prima zi a menstruatiei, adica ieri, am avut din nou o sangerare foarte mica care, din cate am putut sa remarc pana acum, s-a si oprit. Nu mai inteleg nimic si chiar m-am speriat un pic. Dna doctor mi-a spus ca de la Cerazette s-ar putea sa nu am menstruatie, nu ca voi avea sangerari asa...alandala... Cum ea este inca in concediu, am sa astept pana vine pentru a-i povesti totul. Offf....nu vreau sa fiu prapastioasa, dar sper ca nu au gresit ceva pe acolo cand m-au operat. Eu m-am dus la spital cu toata increderea, dar deja am inceput sa am dubii. Oare am facut ce trebuia sau am gresit?

Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...