duminică, 11 august 2013

Tratamente homeopatice impotriva infertilitatii

Am citit destul de mult despre tratamentele homeopatice impotriva infertilitatii. Nu am urmat niciunul inca nu pentru ca nu as avea incredere, ci pentru ca inca nu am gasit pe cineva sa ma indrume in aceasta privinta. De fapt...stati...cred ca am urmat un asemenea tratament cand am folosit Carpicon supozitoare pentru chisturile ovariene. Nu am scapat, insa atunci, de chistul pe care a trebuit sa il scot prin celioscopie. Eu nu am urmat tratamentul in forma prezentata pe site. Am folosit cate un supozitor/zi, dupa terminarea ciclului menstrual, timp de zece zile/luna, pentru o perioada de trei luni.

Eu nu cred ca e suficient sa bei nu stiu ce ceaiuri sau sa iei nu stiu ce pilule naturiste si gata: te-ai vindecat! Si plantele astea trebuie intelese fiecare in parte, precum si eventuala combinatie intre ele sau intre ele si alte tratamente pe care le urmezi, sau intre ele si alte eventuale probleme de sanatate pe care le ai... Nu mi se pare ca problema asta ar trebui tratata in mod simplist. Zilele trecute o doamna imi povestea cum a luat ea propolis si i-a disparut o rana de pe col. Ei... asta mi se pare o lovitura data tratamentelor homeopatice:)) Cine mai poate avea incredere in ele cand aude asa ceva?:)

Dar sa redevenim seriosi. E asa o ameteala continua intre medicamentele care sunt prescrise si eventualele alternative naturiste. Pana acum aveam mai multa incredere in medicamente pentru ca ma gandeam ca ele sunt supuse unui proces mai aspru inainte de a fi autorizate si disponibile in farmacii. Dar, totodata, sunt de parere ca in multe cazuri se prescriu aiurea aceaste medicamente. Va rog sa-mi scuzati scepticismul, dar acesta se bazeaza pe recentele mele experiente legate de medici si felul in care acestia isi profeseaza meseria. La fel, si modul in care unii sustin ca s-au vindecat miraculos de tot felul de probleme datorita faptului ca au luat aloe-vera sau mai stiu eu ce ma pune pe ganduri.

Am citit aici dar numai (sunt multe site-uri cu informatii asemanatoare) despre tot felul de tratamente naturiste. Unele femei povestesc chiar de reusite datorate acestor tratamente. Lucrurile astea ma fac sa ma gandesc mai mult la acest aspect. Eu nu as urma o asemenea reteta luata de pe net, dar ma gandesc din ce in ce mai mult sa merg si la un homeopat pentru a mai afla o parere.

Cu drag,
R.

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...