vineri, 1 februarie 2013

Nici luna asta

Am avut dreptate ieri si mi s-a confirmat azi. Nu sunt insarcinata. Trebuie sa o iau de la capat cu o ecografie la care trebuie sa ma prezint luni. Sunt...dezamagita si chiar nu stiu ce sa mai fac. Ce nu e in regula?

Am citit un articol despre Diane 35 care vor fi retrase din Franta, nu inca si din Romania. Eu am luat doar trei luni dar ma gandesc ce voi face daca doctorita imi va prescrie iar aceste anticonceptionale. Bine, in cazurile astea nici nu stii daca e vorba de politica companiilor farmaceutice (care am remarcat ca e cel putin dubioasa) sau de o cercetare reala.

O iau de la capat. Ma mai plang week-end-ul asta si gata. Trebuie sa mai incerc.


R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...