vineri, 8 februarie 2013

Inca o luna, inca un chist

La ultima ecografie (ziua a patra) am remarcat ca mai exsta un chist pe unul din ovare.Cred ca este acelasi care nu a vrut sa ma paraseasca nici in urma tratamentului cu Diane. In concluzie, nu mi-a putut prescrie stimulare ovariana, asa ca am trecut pe Voltaren supozitoare pe CM si utrogestan in zilele 14-25. Nu prea cred ca scap de chistul asta, dar astept ecografia urmatoare, in ziua 3 a CM din martie.

Pana atunci, urmez indicatiile si sper. Intre timp, viata mea profesionala e din ce in ce mai "discreta" si nici cu sistemul nervos nu prea stau bine.

R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...