vineri, 22 februarie 2013

De sfarsit de luna

Ne apropiem de sfarsitul lunii februarie. Am fost cuminte si am urmat ca la carte cele spuse de doctorita. Sincera sa fiu, m-am bucurat de o pauza atat de mare de la drumurile catre spital, ecografii, etc. Mi se pare ca a trecut o vesnicie de cand am fost ultima oara la eco.

Tocmai trec prin perioada fertila- cred eu. Luna asta am renuntat la testele de ovulatie si am mers pe numaratul zilelelor. Ramane sa vedem daca se intampla o minune.

Din ce in ce mai mult aud de probeleme de fertilitate la cuplurile din jurul meu. Se pare ca a ramane insarcinata acum nu mai este o chestie normala, ci aproape o minune. Si asta ma intristeaza foarte mult. Ei...dar poate ca am sa sparg eu ghinionul:)

Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...