marți, 20 mai 2014

Probleme...

Nu cresc cum trebuie!!! La ecografia de ieri, cu toata stimularea pe care am facut-o, avem un folicul de 13mm si doi de vreo 9 si ceva. Mai am si altii dar sunt prea mici si nu ii putem baga in seama. Asta e o problema destul de mare si complicata. Sincera sa fiu nu prea cred ca exista vreo rezolvare. Si doctorul era destul de suparat din pricina asta. Primul lucru pe care l-am incercat a fost sa facem o injectie cu 5 fiole de Menopur si sa renuntam la jumatatea de Diphereline. Asta a fost ieri. Azi nu fac nicio injectie si maine mergem din nou sa vedem ce s-a intamplat. De fapt maine aflam daca vom face FIV-ul luna aceasta. Doctorul mi-a spus ca, daca nu cresc foliculii cum trebuie, nu are rost sa aruncam banii pentru FIV. Apreciez foarte mult onestitatea lui.

In cazul in care nici maine nu se intampla nimic bun, ramane sa mai incerc cu alta substanta din ziua 3 a CM urmator. I-am spus deja ca la fel am reactionat si la Gonal-f si din acest motiv ma tem ca problema mea este fara rezolvare. Nu stiu care sunt cauzele si, ca sa fiu sincera, nici nu mai citesc nimic pe tema asta. Probabil ca e ceva hormonal. Doctorul a spus ca nu abandonam inca si ca daca vrem sa mai incercam tratamentul urmator nu trebuie sa facem pauza. Vom merge pe mana lui si, daca nu va fi bine maine, vom mai incerca o luna cum spune el.

Dar poate... speranta moare ultima...poate vom avea o surpriza placuta maine.
Cu drag si speranta,

R.

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...