luni, 12 mai 2014

Menopur

Sunt la patra zi de Menopur. Am facut patru fiole in prima zi si cate 3 in zilele urmatoare. Menopur-ul il fac dimineata iar dupa amiaza continui sa fac cate jumatate de Diphereline. Mai am de luat inca doua pastile de Progynova. La ultima ecografie medicul a zis ca treaba-i buna. Nu vad niciun efect secundar.

Maine mergem din nou la Chisinau pentru a vedea cum raspund la tratament si ce trebuie sa facem in continuare. Cred ca drumurile vor fi din ce in ce mai dese dar sper sa avem norocul de a avea un copil sanatos, asa cum ne dorim. Am momente in care simt ca totul parca nu e real. Ca e un vis ca toate acestea ni se intampla noua.

M-am lasat si de fumat. Nu e chiar foarte greu, doar ca sunt stresata sa nu ma ingras, avand in vedere ca sunt departe de a fi slaba:) Sper sa reusim.

Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...