vineri, 25 octombrie 2013

IUI. Inseminare artificiala. A doua incercare

... si sa dea Domnul sa fie cu reusita...
 
Dimineata la ora 8 sotul meu a dus proba la clinica. Data asta a colectat-o acasa... se pare ca mediul e mai prielnic. E aiurea si pentru barbati...saracii...da' pentru noi, femeile, si mai aiurea...
 
La 10 fara un sfert m-am prezentat eu la clinica. Injectia cu no-spa, completarea formularelor, asteptarea doamnei doctor... Cand a venit i-am zis ca sunt foarte stresata ca eu cred ca am ovulat prea devreme. I-am explicat ca am avut crampe abdominale si scurgerea aceea alba laptoasa care indica ovulatia. A verificat la ecograf si a spus ca foliculul s-a spart si probabil trompa a absorbit tot ce era de absorbit. Endometrul era bun si trilaminat. Dupa parerea ei toate semnele erau bune, asa ca am purces la inseminare. A fost un pic dureros, dar suportabil. Iar am batut-o la cap cu ovulatia si mi-a spus ca era imposibil sa ovulez prea devreme si ca spermatozoidul traieste mai putin decat ovulul si sa ma relaxez. Sper sa fie asa. Mi-a spus ca ovitrelle-lul se face cand foliculul e in jur de 20 mm si ca asta nu inseamna ca foliculul se sparge imediat. Teoretic el mai creste un pic datorita ovitrell-ului si apoi se sparge. Daca era dupa mine, faceam inseminarea ieri seara, adica la mai putin de 48 de ore de la ovitrelle. Offf...
 
Proba de sperma era asemanatoare cu prima: 16 milioane de spermatozoizi erau pregatiti de marea intalnire cu ovulul. Am stat cam 15 minute pe masa, dupa inseminare si jumatate de ora in pat, in rezerva.
 
Urmeaza tratament cu utrogestan 200mg, cate doua pe zi, intravaginal, incepand din aceasta seara. Asteptam minim 15 zile si, daca nu intervine menstruatia, facem test de sarcina sau de sange.
 
Eu nu prea sunt convinsa cu ovulatia asta, dar sper ca doamna doctor sa fi avut dreptate.
 
Cu drag si speranta,
R.

Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...