duminică, 26 mai 2013

Offffffffff...reincepem numaratoarea

24 mai= Ziua 1
Am luat-o de la capat. Am sperat, in secret, ca luna asta in care nu am facut niciun tratament voi ramane insarcinata. Nu am ramas... Am reinceput sa iau Diane 35 si, inainte de a termina a doua luna de tratament, urmeaza sa ma programez la doamna doctor.

Tocmai am aflat ca o prietena de-a mea a nascut fix de ziua mea o fetita si ma tot gandesc ca ar putea fi un semn...sau asa vreau eu sa cred:) Alta tipa pe care o cunosc- avea si ea diverse probleme- a reusit sa ramana insarcinata fara niciun tratament. Deci se poate! Trebuie un pic de credinta si sansa.

Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...