duminică, 31 martie 2013

Un nou inceput

Dupa ecografia de ieri, ziua 3 a CM, am aflat ca ovarele actioneaza pe rand. Adica in fiecare luna are activitate unul din ovare. Nu-mi vine sa cred ce prostuta sunt. Habar n-aveam chestia asta. Eu credeam ca ma pot baza doar pe ovarul drept. Dar, vestea asta este buna, pentru ca ovarul care trebuie sa munceasca luna asta e cel fara chist.

Continui tratamentul cu gonal F 75 pe zi (incepand cu ziua 3) si pastilutele albe de Cyclo (incepand cu ziua 5). Luni, 8 aprilie, voi merge la ecografie sa vad ce s-a mai intamplat.

Vestea proasta- daca nu se intampla nimic nici luna asta, vor urma cel putin doua luni de pauza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...