sâmbătă, 14 decembrie 2013

2014

2014 va fi anul nostru. Anul in care sper sa putem finaliza mai multe lucruri incepute in 2013, un an care nu pot spune ca a fost foarte intelegator cu noi.
 
Suntem convinsi sa incercam FIV-ul in Moldova. Din acest motiv nici nu am mai mers pe la vreun doctor luna aceasta. Mai avem undeva in suflet speranta unei surprize placute pe final de an:), dar si aceasta optiune a FIV-ului.
 
In 2014 ne dorim sa reusim sa ne indeplinim visul de a avea un copil sanatos si frumos si mereu pus pe sotii! Asta este pe primul loc pentru noi si speram ca si Dumnezeu va fi acolo, alaturi de sperantele noastre.
 
Cu drag,
R.

2 comentarii:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut inima zdrobită în ultimele 9 luni după ce David s-a despărțit de mine, dar după ce am văzut mărturiile unor oameni despre Dr. DAWN, am fost foarte încântată să-i cer ajutor. Mi-a explicat tot ce trebuia furnizat pentru a efectua vraja de împăcare și am avut încredere în el din toată inima. În exact 3 zile, iubitul meu, care m-a bântuit luni de zile, m-a sunat de 17 ori pe loc. Am fost șocat pentru că el a fost cel care m-a blocat și s-a mutat. Acum suntem fericiți împreună și așteptăm primul nostru copil împreună. Vreau să-l apreciez pe dr. DAWN pentru marele său ajutor și, de asemenea, să alertez publicul despre acest om grozav. Contactează-l personal dacă ai nevoie de ajutorul lui pentru a te reuni sau pentru a rămâne însărcinată sau poate ai nevoie de alte ajutoare.
      Whatsapp: +2349046229159
      E-mail: dawnacuna314@gmail.com

      Ștergere

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...