marți, 23 iulie 2013

Intrebari frecvente: Gonal-f

M-am uitat un pic pe statisticile blogului si am selectat trei intrebari frecvente legate de Gonal-F.

1. Pret Gonal: eu am dat un pic peste 5 milioane pentru un pen de Gonal-f 300. Am gasit un site unde pretul este mai mic- 4 milioane jumatate. Acum nu stiu cat e transportul si in ce conditii se efectueaza. Oricum este destul de greu de gasit produsul. Eu nu stau intr-un oras chiar mic/neinsemnat, dar tot e dificil de gasit- din cate stiu eu, aici se gaseste intr-o singura farmacie.

2. La ce ora se face Gonal-f?
Eu l-am facut in jurul orei 5. Nu este foarte important la ce ora il faceti, cu conditia ca sa fie in fiecare zi la aceeasi ora. Este mai comod dupa amiaza. Eu am luat anticonceptionale inainte si am pastrat, din obisnuinta, aceeasi ora.

3. Ce efecte adverse are Gonal-f?
Ei... daca cititi prospectul va ingroziti. La mine a fost totul ok. Nu m-am simtit deloc rau si singurul efect advers a fost lipsa mare din portofelul meu. Important e sa luati acest medicament numai la sugestia medicului si administrarea sa se faca sub observatia acestuia. Eu am fost la ecografii de monitorizare de cel putin doua ori pe saptamana in perioada respectiva. Nu m-am ingrasat, nu am avut stari de voma, ameteala, etc.

Sa vi se indeplineasca toate visele si sa aveti copilasi sanatosi si frumosi!

Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...