joi, 20 iunie 2013

Ziua 2

E prima oara in ultima vreme cand ma bucur ca a venit CM. Trebuie sa vina pe 23, chiar cand plec la mare, dar, probabil din cauza anticonceptionalelor, a venit mai devreme si pana ajung la mare scap de el.

De azi incep a doua luna de tratament cu Diane. Abia astept sa termin si sa incep din nou activitatile mele obisnuite pe frontul de lupta:). M-am bucurat de pauza asta de la ecografii, Gonal si alte chestiuni asemanatoare, dar ma inspaimanta timpul care trece. Si trece degeaba in opinia mea. Asa ca, inca un pic si la treaba!

Pana atunci: soare, mare, nisip, etc.

Pe curand,
Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...