joi, 26 iunie 2014

A treia inseminare=al treilea esec

Offffffffff!!! Nu mai stiu ce sa fac! Sunt dezamagita si mi-am cam pierdut si speranta. Ieri, 25 iunie, a fost ziua 1 a CM. Am plans, m-am razvratit si apoi m-am linistit si l-am contactat pe doctor. Ce pot sa fac mai mult? Maine mergem iar la Chisinau pentru a vedea ce propune doctorul si pentru a mai face niste analize hormonale de care el mi-a spus. Am sa vad, poate voi face si o histerosalpinografie. Eu nu am mai facut acest lucru pentru ca era destul de complicat de realizat si la un moment dat m-am gandit ca ce-mi mai trebuie... doar la FIV nu am nevoie de trompe. Acum ma gandesc ca, avand foliculii astia incapatanati, poate nu o sa mai am nici sansa sa ajung la FIV. Am sa ma mai sfatuiesc cu doctorul maine.

Incerc sa nu ma gandesc la esec si sa ma concentrez pe ce se poate face de acum inainte. Sunt ingrijorata dar, din fericire, am un sot care nu ma lasa sa ma adancesc prea mult in niste stari care oricum nu-mi sunt de folos.

Cu credinta si dorinta,
R.

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...