vineri, 21 martie 2014

Lucrurile se complica...

De parca n-ar fi fost totul destul de vag... acum lucrurile se si complica. Am fost la Chisinau, asa cum ne-am propus. Sotul meu a mai facut o data spermograma si e aproape ok. Nu prea am avut cum sa fac comparatie cu spermograma din Romania pentru ca acolo arata un pic altfel. Dar ce am inteles e ca se poate lucra foarte bine cu "materialul" oferit. Doctorul i-a prescris vitamina E de doua ori pe zi si cate doua tablete de Speman (de la Himalaya) de 3 ori pe zi, pe o perioada de 2 luni. Nu mai trebuie sa mentionez ca nota de plata nu ajunge la costul profertilului pe care l-a luat sotul meu inainte.
 
Mie mi-a dat sa fac un set de analize care, a spus el, este standard pentru FIV. Le-am facut aici, in Romania, si am dat cam 700 de lei pentru ele. Aici deja lucrurile nu mai sunt buna: am iesit pozitiv la Chlamydia (dar asta zic eu ca nu e asa grav), RH-ul meu e negativ si al sotului e pozitiv (asta nu prea e ok). Restul analizelor sunt ok in afara de Toxoplasma. Am citit un pic pe internet, dar refuz sa ma mai uit peste vreun articol legat de Toxoplasma. Cred ca si aceasta problema se poate rezolva... nu stiu pentru ca nu am avut curaj sa citesc tot. M-am hotarat sa il intreb pe medicul de familie si apoi, oricum joia viitoare, pe 27 martie, va trebui sa ma intalnesc din nou la Chisinau cu medicul.
 
Ideea este ca niciun doctor din Romania nu mi-a spus sa fac analizele astea pana acum... si am stat atat de mult in spital. Eu cred ca ar fi fost firesc sa ma puna sa le fac. Daca nu toate macar o parte.

Pe curand,
Cu drag, R.

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...