luni, 10 martie 2014

Continuam

Nu am lasat-o balta. Stiu ca nu am mai scris de mult aici, dar mereu m-am gandit la modalitati de a castiga lupta cu infertilitatea. Am strans din dinti si am strans si cureaua in incercarea noastra de a face rost de bani pentru a incerca fertilizarea in vitro la Chisinau. 6 martie a fost ziua 1 si, avand in vedere ca injectia de care mi-a vorbit domnul doctor se face intre zilele 12 si 14, cel tarziu la inceputul saptamanii viitoare vrem sa ajungem la Chisinau. Azi a fost soare aici, unde locuim. Dimineata am aflat ca un cuplu care s-a luptat ani de zile cu infertilitatea a reusit tot la Chisinau. Doamna e insarcinata cu gemeni! Eu zic ca e un semn bun, nu?
 
Sa dea Domnul sa avem si noi un copil sanatos!
Va tin la curent
Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...