miercuri, 17 iulie 2013

Un nou inceput...pentru a cata oara?

Azi declar oficial Ziua 2. Cantitatea e foarte foarte mica, cred ca din cauza lui Diane. Am luat, cum am vorbit cu doctorita Cerazette si azi o voi suna pentru a stabili ziua de internare.

Pentru sotul meu am luat Zinc, pentru ca am citit ca are efect pozitiv asupra feritilitatii la barbati si va lua si el, ca si mine, acid folic.

Incerc sa reduc si stresul, desi e foarte greu. De cateva saptamani am un nod permanent in gat. Desi am citit ca nu prea are teoretic legatura cu tiroida, m-am decis sa merg la un endocrinolog. Mai mult ca sa fiu sigura ca nu am ceva si la tiroida cum am la ovare si sa am un tablou complet inainte de operatie. Am un mini-chist care nu e ingrijorator, iar nodul in gat provine de la anxietate si de la spasmofilia de care stiam. Asa ca imi administrez Osteocare si macar am scapat de carceii care ma scoteau din sarite. Nodul in gat e tot acolo!!!

Am emotii... nu am mai fost niciodata internata intr-un spital. Nici nu stiu cum am sa ma comport. Sper sa nu fiu prea cu capul in nor si sa ma descurc... Offf.... Mi-e atat de greu sa o sun pe doctorita!

Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...