duminică, 7 iulie 2013

Ultima eco: raport+driling

Ieri a fost ziua in care mi-am revazut ovarele dupa 3 luni:)) Nu ca as fi tinut neaparat, dar daca trebuie... Chistul de 3 cm de pe ovarul drept a fost prezent la apel, fapt care a determinat-o pe doctorita sa imi propuna un driling ovarian. Intr-un fel, m-am gandit ca, la un moment dat, voi ajunge la acest lucru. Chistul ala oricum trebuia scos. Cu ocazia drilingului imi va curata ambele ovare si imi va verifica si trompele, 'ca tot nu am facut operatiunea asta pana acum.

Am citit doar un pic de tot despre driling. Vreau sa nu fiu foarte in cunostinta de cauza. Imi este de ajuns ca stiu ca va fi anestezie generala (nu am mai facut niciodata) si ca voi sta trei zile in spital (record absolut pentru mine). Da... tot trei zile stai si la cezariana:) Poate imi prinde bine o repetitie:)

Planul de atac:
1. mai am 4 pastile de Diane. Le iau.
2. Astept menstruatia.
3. Din prima zi iau Cerazette, care am inteles ca sunt mult mai blande decat Diane. Mi s-a explicat ca s-ar putea sa aiba efecte negative asupra menstruatiei (adica sa nu-mi vina o luna, doua) dar ca nu trebuie sa ma stresez din cauza asta. Si despre medicamentul asta am citit un pic si deja m-am ingrozit. Nu mai citesc nimic. Daca as fi citit, nu as fi luat niciun medicament de genul celora cu care m-am indopat in ultima vreme. Si asta chiar nu e o solutie. Cerazette vor fi pastilutele pe care le voi lua fara oprire aproximativ 3 luni dupa care reincepem stimularile.
4. Tot din prima zi o contactez pe doamna doctor pentru a-mi programa operatia dupa ce se opreste sangerarea. Deci, dupa experienta mea cu Diane, cam dupa 3-4 zile.

Luna trecuta menstruatia a venit pe 18, acum sigur va veni mai devreme. Am emotii dar am incredere in doamna doctor, asa ca refuz sa mai citesc sau sa-mi bat capul.
Offffffffffff....

Doamne, te rog sa ne ajuti!
Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...