joi, 4 iulie 2013

Punct si... de la capat

Pentru ca mai am putin pana termin a doua luna de Diane, mi-am facut o programare la doctorita mea pentru sambata, 11.40.

Nu stiu cum sa descriu acest nou inceput. Sunt foarte stresata si sper sa pot acoperi costul eventualului tratament. Banuiesc ca voi face cam ce am facut si pana acum. Asta inseamna in jur de 15-20 milioane/luna. In rest sunt foarte deschisa si am incredere ca voi reusi. Am reusit sa mai slabesc...nu mult dar stiti cum e: orice kilogram conteaza. M-am relaxat si m-am bucurat de mare timp de o saptamana si mi-am pus planurile de vacanta in cui pentru a le urmari pe cele care sper sa imi schimbe viata in bine! M-am bucurat de pauza de 3 luni de la tratamente si ecografii dar acum astept cu nerabdare sa reincep.

Un gand si o rugaciune catre Dumnezeu si speranta!
Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...