duminică, 28 iulie 2013

De prin maternitate...

Ieri am facut o vizita fostelor colege de salon. Ma tot gandeam ca e week-end si e mai aiurea sa fii in spital decat in timpul saptamanii, asa ca am facut o supa de legume, un ceai si cafea, am luat sacosica si m-am prezentat la salon:).

Am mai stat un pic de vorba, prilej cu care am aflat ca ieri o femeie care tocmai nascuse a fugit din maternitate lasandu-si copilul acolo si ca o alta femeie intentioneaza sa faca la fel. Mai intelege cineva cum si de ce sunt lucrurile asa? Cat ne chiunuim noi pentru a avea un copil si cum isi bat altele joc de aceasta sansa? Iata: doua abandonuri in cateva zile. Cate or fi pe luna, pe an?

Da... se pare ca viata nu e tocmai corecta cu noi si, daca e adevarat ca toate lucrurile se intampla cu un motiv, care o fi motivul in situatiile de genul asta?

E pacat si... inimaginabil de trist!

Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...