luni, 21 ianuarie 2013

Un folicul "de treaba"

Tocmai am ajuns acasa de la ecografia de azi. Se pare ca un folicul a fost destul de ascultator incat sa se sparga. Asta e deja un mare plus pentru mine. Macar stiu ca ma pot baza cat de cat pe organismul meu. Oricum am plecat spre maternitate cu destul sperante. Vineri, deci in ziua 17, am simtit o durere abdominala profunda si imediat m-am gandit la pretiosii mei foliculi. Am facut si teste de ovulatie care mi-au iesit pozitive.

Doamna doctor a fost destul de rezervata in ceea ce priveste mult asteptata sarcina (endometrul e cam mare pentru faza asta, s-a spart doar un folicul, etc), dar a zis ca sunt sanse. Nu-mi ramane decat sa o contrazic sau sa-i dau dreptate. Vom afla in putin timp. Oricum i-am spus ca nu ma dau batuta si ca nu scapa de mine pana nu reusesc. La ecografie a intrat intamplator si doamna care mi-a verificat foliculii anterior, la rugamintea doctoritei mele. Asa ca am gasit de cuviinta sa o anunt si pe ea:)). Doctorita mea a fost de parere ca ar trebui sa postam un afis undeva:))

Tare as vrea sa se intample minunea luna asta.

R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...