marți, 22 ianuarie 2013

Te asteptam

Astept...undeva, in sufletul meu, stiu ca nu se va intampla nimic. Cu toate astea astept o minune. Iau, intre timp utrogestan, cum mi-a spus medicul: cate un ovul de doua ori pe zi. Si astept...

Astept sa se faca 4 sau 5 februarie si sa nu se intample nimic intre timp si sa-mi fac un test de sarcina la care ma ma uit cu coada ochiului, din usa baii, asa cum am facut si cu testele de ovulatie de pana acum. Nici nu stiu cum as reactiona daca as avea un raspuns pozitiv. Astept, dar evit sa-mi fac sperante...

Te asteptam! Hai, vino la noi!

R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...