miercuri, 9 ianuarie 2013

Pregnyl

Etapa la care am ajuns in urma ecografiei de azi se numeste Pregnyl. Endometrul meu slab de 4,1 nu recomanda inseminarea artificiala, asa ca ramane sa fac injectia cu Pregnyl si sa astept. In 24-36 de ore trebuie sa avem contact sexual si, daca avem foarte mult noroc, s-ar putea sa fie bine. Dar nu cred. Ma dezarmeaza enodmetrul asta... Daca doctorita mi-a zis ca as da banii degeaba pe inseminarea artificiala la valoarea asta a endometrului, inseamna ca pe cale naturala cu atat mai putine sanse am. Dar speranta moare ultima...

A fost foarte greu sa fac rost de Pregnyl. Am incercat la multe farmacii fara succes, dar in final am reusit sa gasesc (dupa ce am facut turul orasului). Apoi a fost greu sa gasesc pe cineva sa-mi faca injectia. Am vrut sa incerc singura dar am vazut ca sunt doua fiole care trebuie amestecate si asta deja depaseste nivelul meu. In final, am gasit pe cineva care sa ma ajute. Voi face injectia la ora 17, asa cum facem Gonal-f-ul. Tratamentul cu Gonal-f il intrerup. L-am urmat luna aceasta timp de 5 zile, din ziua 3 a ciclului pana in ziua 8.

 Luni trebuie sa o contactez din nou pe doamna doctor pentru o noua ecografie in care trebuie sa vedem daca foliculii pe care i-a detectat azi s-au rupt sau nu.

Azi am vazut o multime de femei insarcinate, pentru ca doctorul m-a chemat la maternitate. Poate se prinde ceva si de mine:)

Doamne, te rugam sa ne ajuti.
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...