miercuri, 16 ianuarie 2013

O noua incercare

Am asteptat aseara foarte mult, dar am reusit sa intru la doctorita pe la 20.30. Mi-a spus ca, dupa parerea ei, nu am ovulat inca luna aceasta (pregnylul nu si-a facut efectul). Lucrul acesta i l-am confirmat si eu cu testele de ovulatie pe care le-am facut. A continuat spunandu-mi ca foliculii sunt noi si apti si ca ar trebui sa mai urmaresc un pic ovulatia zilele astea, mai ales ca si endometrul e ok.

Ziua probabila ar fi joi, dar vineri foarte de dimineata voi merge la ea pentru inca o ecografie. Nici nu mai stiu cate ecografii am facut pana acum...si nici macar nu sunt insarcinata:)

Doctorita e ok si foarte intelegatoare si inca nu pare agasata de prezenta mea. Eu am devenit experta la dezbracat- zici ca am facut armata. Iau lucrurile asa cum sunt, nu-mi fac iluzii, dar nici nu ma dau batuta!

Doamne, te rugam sa ne ajuti.
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...