vineri, 18 ianuarie 2013

Nicio noutate

Gata si ecografia de azi. Ca sa ma exprim cum a facut-o doamna doctor "totul a inghetat". Adica nu s-a mai intamplat nimic. Foliculii aceeasi dimensiune si nesparti, endometru trilaminat. Ca si cum as fi la ovulatie numai ca nu sunt (potrivit testelor facute de mine). Ramane sa merg din nou luni si, daca tot nu se intampla nimic, sa imi dea o reteta pentru progesteron. Inca nu m-am lamurit de ce...

E clar ca s-a intamplat ceva. Ma gandesc ca poate am ovulat totusi dupa injectia cu pregnyl, cand testele imi aratau o a doua linuta mai slaba decat cea de control. Dar, cum am zis ca nu imi mai bat capul, merg luni si vedem care-i treaba.

Offffffffff

R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...