joi, 3 ianuarie 2013

Motivatie

Stiti de ce imi doresc atat de mult un copil?

1. Eu am avut o copilarie foarte frumoasa si doi parinti minunati de care sper sa ma mai bucur cat mai mult timp de acum inainte. Sper ca, intr-o zi, voi putea si eu sa fac copilaria cuiva la fel de fericita precum a fost a mea.

2. Sper ca parintii mei sa aiba sansa sa fie si bunici. Ar fi niste bunici minunati!

3. Sotul meu e cel mai bun om din lume. Intr-o zi va fi cel mai bun tata din lume. Daca eu nu merit, stiu ca vom avea un copil pentru ca el merita.

4. Sunt pregatita sa fac orice e nevoie pentru a avea un copil sanatos.

Doamne, daca eu nu merit, atunci pentru ei!

Sa fiti cuminti!
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...