sâmbătă, 5 ianuarie 2013

GONAL-F

Ieri am inceput tratamentul cu Gonal-f pentru stimularea ovulatiei. Este destul de usor de facut injectia, mai ales ca exista un pen, cam ca cel cu care isi fac injectiile diabeticii. Bineinteles ca eu nu am inteles mare lucru din prospect, dar sotul meu a fost destul de intelept sa ia lucrurile in mana lui. Pen-ul cu substanta respectiva costa 525 de lei. M-a cam luat cu ameteala cand am auzit pretul...

Am facut injectia la 17.20 (intentionam sa o fac la ora 17 dar pana ne-am prins exact ce trebuie sa facem...). Asta inseamna ca in urmatoarele zile ar trebui sa facem injectia la aceeasi ora. Urmeaza ca pe 9 ianuarie sa o sun pe doctorita pentru monitorizare.

Deocamdata nu am sesizat nicio schimbare in organismul meu, desi exista o lista lunga de efecte secundare. Doza e destul de mica (37,5) si sper sa nu trebuiasca sa o marim.

Ne-am hotarat sa incercam inseminarea artificiala, cum a sugerat d-na doctor si, in general, sa mergem pe mana ei. La clinica unde lucreaza doctorita mea pretul acestei proceduri este de 900 de lei. Ca si in cazul costului pentru Gonal-f nu imi vine sa cred ca nu exista nicio subventie/compensatie din partea statului. Stiu ca sunt multe probleme medicale care sunt importante, dar infertilitatea este o chestiune din ce in ce mai des intalnita. Nu doreste statul sa ajute cuplurile care au contribuit atatia ani la buget? Natalitatea nu este o chestiune importanta? Exista stat fara cetateni?

Din cate am citit, inseminarea are sanse mici de reusita din prima incercare, desi exista cazuri fericite. Poate vom fi si noi unul din aceste cazuri. Toata povestea asta se poate intinde pe o perioada lunga de timp si poate costa multi bani si...multe sentimente ranite. Nu stiu daca suntem pregatiti pentru ce ne asteapta, dar stiu ca trebuie sa incercam.

Doamne, te rugam sa ne ajuti.
Cu drag,
R.

Un comentariu:

  1. Buna ziua,

    Si eu urmez tratamentul cu Gonal si voiam sa intreb daca a fost un succes si ati primit minunea din partea lui Dumnezeu?

    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...