luni, 14 ianuarie 2013

Foliculi incapatanati!!!

Nu s-au spart foliculii... si, cum doctorita mea nu a putut veni, m-a consultat o alta doctorita care mi-a dat aceasta veste. Am stat de la 11 pana la 13 si am asteptat. Ma voi duce maine la doctorita mea sa ma consult cu ea. Probabil imi va mari doza de pregnyl, dupa cate am citit eu.

Foliculii astia care nu se sparg se transforma in chisturi. Deci cred ca am problema asta de mai multa vreme.

Offffffffff....e tare greu sa faci un copil si iti ia foarte mult timp sa te plimbi pe la cabinete! Dar nu ma las!

Doamne, te rugam sa ne ajuti.

R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...