joi, 3 ianuarie 2013

Date tehnice

Gata cu chestiunile emotionale. Sa trecem la date tehnice.

In urma analizelor pe care le-am facut mi-a iesit o valoare a testosteronului liber de 17.19pg/mL, in conditiile in care valoarea biologica de referinta este intre 0.1-4.1. DHEA-S-ul initial a fost de 599.4, iar valoarea de referinta 98.8-340. Dupa ce am urmat un tratament cu anticonceptionale (Diane35) timp de 3 luni, valoarea DHEA-S-ului a mai scazut, dar ma situez tot peste limita superioara. Tratamentul cu anticonceptionale mi-a fost prescris in urma diagnosticului pus de medic: sindromul ovarelor polichistice (SOV). Dupa tratament, chisturile au disparut, ovulatia a aparut, dar, din pacate, nu s-a intamplat nimic.

Unde ma aflu acum? Tocmai am venit de la medic care mi-a prescris Gonal-f injectabil. Asadar, incepand de maine, ziua a 3 a ciclului, voi incepe sa injectez aceasta solutie pana in ziua 8 cand voi merge la medic pentru monitorizarea ovulatiei. In continuarea iau acid folic. Intre timp, trebuie sa ne gandim daca sa optam pentru inseminarea artificiala sau nu...

Doamne, te rugam sa ne ajuti!
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...