miercuri, 2 ianuarie 2013

Bine v-am gasit

E prima mea postare aici, in Blogul de viitoare mama. Nu, nu sunt insarcinata, desi imi doresc foarte mult. Si, pentru ca imi doresc atat de mult, pot sa ma numesc viitoare mama.

Am 33 de ani, iar sotul meu 35. La fel ca atatea alte cupluri, ne confruntam cu probleme in conceptia unui copil. Se pare ca nu e totul asa de usor cum pare.

Ce am facut pana acum?
1. Am incercat cam un an in zadar.
2. Am inceput sa citesc forum-uri de "specialitate". E ingrozitor! Sa nu faceti greseala asta 'ca va pierdeti tot curajul.
3. Am ales un medic ginecolog. Treaba asta nu-i chiar usoara pentru ca, in listele pe care le-am consultat, precum si in cuvintele celor pe care i-am intrebat, nu am gasit niciun medic care sa aiba doar puncte pozitive.
4. Am decis sa fac doar ce-mi spune medicul, fara sa mai citesc chestii pe net.
5. Am hotarat sa raman optimista si sa nu ma las batuta, chiar daca fiecare luna imi poate aduce o noua dezamagire.

Abia a inceput anul 2013. Dorinta mea cea mai mare e sa raman insarcinata si sa nasc un copil sanatos. Pentru ca suntem la inceput de an, hai sa consideram ca ma aflu in momentul 0 (M0) din care am sa impartasesc aici pasii pe care incerc sa ii urmez pentru a-mi indeplini dorinta de la miezul noptii.

Sa fiti sanatosi si sa iubiti copiii!
Cu drag,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce spui?

Altă parte din poveste...

 E 2021 și înainte de asta au fost toți anii ăștia despre care am scris până acum sau despre care am tăcut până acum. Nu e ușor să treci mer...